Informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
POVINNÉ ZVEŘEJŇOVÁNÍ INFORMACE O ŠKOLE
1. Název školy
Mateřská škola Brno, Tišnovská 169, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení školy
Zřizovatelem školy je Statutární město Brno, městská část Brno – sever se sídlem Bratislavská 70, 601 47 Brno, IČ: 44992785
Příspěvková organizace jako mateřská škola poskytuje předškolní vzdělávání, které je hlavním účelem a předmětem činností, pro kterou byla zřízena.
Činnost je vymezena zákonem č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním,vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) v platném znění a prováděcími předpisy ke školskému zákonu.
Příspěvková organizace poskytuje školní stravování podle §119 školského zákona a jeho prováděcích předpisů.
Příspěvková organizace je oprávněna v souladu s ust. §33b. zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních samosprávních rozpočtů v platném znění poskytovat závodní stravování pro vlastní zaměstnance.
3. Organizační struktura školy
Statutárním orgánem příspěvkové organizace je ředitelka školy. Ředitelku jmenuje (na základě výsledků konkurzního řízení ) a odvolává Rada města Brna v souladu s ustanovením § 166 ods.1 a 2 školského zákona. Ředitelka je odpovědna za činnost organizace.
Ředitelka organizace plní zejména tyto úkoly:
- řídí vnitřní chod a činnost organizace
- zastupuje příspěvkovou organizaci navenek vůči všem právnickýma fyzickým osobám
- odpovídá za hospodaření příspěvkové organizace a dodržování všech pravidel stanovených příspěvkové organizaci zřizovatelem.
Podepisování za příspěvkovou organizace se děje tak, že ředitelka k otisku razítka příspěvkové organizace připojí svůj vlastnoruční podpis.
V případě nepřítomnosti zastupuje ředitelku statutární zástupce ředitelky.
Státní správu vůči škole realizuje Krajský úřad Jihomoravského kraje, samosprávu pak Statutární město Brno, městská část Brno – sever, která je
zřizovatelem školy.
4. Kontaktní spojení
- poštovní adresa: Mateřská škola Brno, Tišnovská 169,př.org. Tišnovská 169, 614 00 Brno
- adresa pro osobní návštěvu: totožná s poštovní adresou
- e-mail: mstisnovska@volny.cz
- webové stránky: www.mstisnovska.cz
- telefonické spojení:
ředitelka školy: 545 218 031
vedoucí školní jídelny: 725 193 512
- úřední hodiny: každou středu od 10.00 – 11.00 hod, nebo po telefonické domluvě
- ID datové schránky: rvmkn6g
- IČ: 70994200
- Bankovní spojení: účet číslo 27-8090040247/0100
Seznam hlavních dokumentů:
- Zřizovací listina vč. Všech dodatků
- Zápis do rejstříku škol a školských zařízení
- Školní matrika – evidence dětí, přehled docházky
- Školní vzdělávací program předškolního vzdělávání a třídní vzdělávací program
- Přehled výchovné práce
- Hodnocení činnosti školy
- Školní řád
- Pracovní plán školy včetně plánu DVPP, plánu pedagogických rad a provozních porad a zápisů z nich
- Kniha úrazů a záznamy o úrazech
- dokumentace BOZP a PO
- Personální dokumentace- spisy zaměstnanců, mzdová agenda, plán dovolených, pracovní náplně
- Účetní, hospodářská a majetková dokumentace
- Plán hospitací a kontrolní činnost, záznamy o provedených hospitacích
- Soubor vnitřních předpisů a směrnic
- Návrh ročních finančních plánů školy, schválené roční finanční plány školy na aktuální období a střednědobé výhledy nákladů a výnosů.
9. Žádost o informace
Při vyřizování žádosti o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Žádost a další podání je možné doručit osobně do ředitelny školy v úřední hodině, zaslat písemně na poštovní adresu školy, elektronicky do datové schránky školy nebo telefonicky na telefonním čísle školy.
Příjem žádosti a dalších podání se řídí zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
11.Opravné prostředky
Opravné prostředky se řídí zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
12. Odvolání
Proti rozhodnutí ředitelky školy o odmítnutí žádosti lze podat odvolání do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí. Odvolání se podává písemně u povinného subjektu ( u ředitelky školy), který rozhodnutí vydal.
Odvolacím orgánem proti rozhodnutí povinného subjektu je Krajský úřad Jihomoravského kraje.
Povinný subjekt (ředitelka školy) předloží odvolání spolu se spisovým materiálem odvolacímu orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.
Odvolací orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů ode dne předložení odvolání povinným subjektem. Lhůtu nelze prodloužit.
Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat, pravomocné rozhodnutí o odmítnutí žádosti je však přezkoumatelné soudem.
13. Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace může podat žadatel,
- který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6 zákona (povinnost odkázat na zveřejněnou informaci)
- kterému po uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti
- kterému byla poskytnuta informace částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výši úhrady požadovanou v souvislosti s poskytnutím informacím
Je-li stížnost podána ústně a nelze ji ihned vyřídit, sepíše o ní ředitelka školy písemný záznam.
Stížnost se podává u ředitelky školy a, to do 30 dnů ode dne
- doručení sdělení podle § 6, §14 ods.5 písm. d) nebo §14 ods.7 zákona.
O stížnosti rozhoduje Krajský úřad Jihomoravského kraje. Ředitelka školy předloží stížnost spolu se spisovým materiálem Úřadu Jihomoravského kraje do 7 dnů ode dne, kdy byla stížnost doručena, pokud v této lhůtě stížnosti sama zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
Krajský úřad Jihomoravského kraje rozhodne do 15 dnů ode dne , kdy mu byla předložena, způsobem stanoveným zákonem.
14. Úhrada za poskytování informací
Sazebník nákladů spojených s poskytnutím informací
Kopírování a tisk (černobíle)na tiskárnách a kopírovacích strojích
jednostranný formát A4 2,00 Kč
oboustranný formát A4 3,00 Kč
jednostranný formát A3 3,00 Kč
oboustranný formát A3 5,00 Kč
Za odeslání informace poštovné a jiné poplatky dle sazeb aktuálního poštovního sazebníku
Další věcné náklady dle poskytované informace
Osobní náklady – přesáhne-li doba zpracování a vyhledávání informace 1 hod. a za každou započatou další hodinu 210,00 Kč za hod.
Pokud je požadovaná informace obsažena v publikaci nebo tiskovině vydávané školou hradí se náklady ve výší ceny příslušného výtisku.
Celková výše úhrady se stanoví jako součet dílčích nákladů.
15. Licenční smlouvy
Škola nemá licenční smlouvy
Příloha č.1 Sazebník nákladů
Příloha č.2 Žádosti o poskytnutí informací – vzor
Mateřská škola Brno, Tišnovská 169, příspěvková organizace
Příloha č.1
Sazebník nákladů vzniklých s poskytnutím informací
Kopírování a tisk (černobíle)na tiskárnách a kopírovacích strojích
jednostranný formát A4 2,00 Kč
oboustranný formát A4 3,00 Kč
jednostranný formát A3 3,00 Kč
oboustranný formát A3 5,00 Kč
Za odeslání informace poštovné a jiné poplatky dle sazeb aktuálního poštovního sazebníku
Další věcné náklady dle poskytované informace
Osobní náklady – přesáhne-li doba zpracování a vyhledávání informace 1 hod. a za každou započatou další hodinu 210,00 Kč za hod.
Pokud je požadovaná informace obsažena v publikaci nebo tiskovině vydávané školou hradí se náklady ve výší ceny příslušného výtisku.
Celková výše úhrady se stanoví jako součet dílčích nákladů.
Mateřská škola Brno, Tišnovská 169, příspěvková organizace
Příloha č.2
Žádost o poskytnutí informace podle zákona č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Žadatel: Jméno a příjmení / Název
Datum narození / IČO
Adresa trvalého pobytu / sídla:
Telefonní kontakt:
žádá Mateřskou školu Brno, Tišnovskou 169, příspěvkovou organizaci o poskytnutí následujících informací:
…………….……………..…………..…………..…………………………..
…………………………..………………………………………..…………..
…………..……………..…………….………………………..……………..
Požadovaná forma poskytnutí informací:
a) zaslat e-mailem /DS……………………….…………………….…………
b) zaslat poštou na adresu:……………………….…………………..……….
c) jiný způsob:…………..…………..………….………….………………….
Dne Podpis